Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2010 07:24 - Социални и лоялни
Автор: policy Категория: Политика   
Прочетен: 2186 Коментари: 1 Гласове:
2



От десетина дни ни занимават единствено и само с октоподи, хамстери, трактори и всякакви такива! Няма лошо, хванали са някой за нещо- казват, доказват и след това присъда, но не и присъда, доказват и после казват, някак си не се получава. Но аз определено няма да навлизам в тази полемика. В момента къде що има политик той се упражнява на тази тема, къде що има полицай, бивш полицай, прокурор, бивш прокурор дава мнение, становище и дори позиция ако щете. За съжаление аз съм доста далеч от тези неща, не са ми ясни и не бих искал да ми бъдат ясни. Аз съм един обикновен гражданин, който се интересува от обикновените неща- колко струва хляба ( е добре де тук излъгах) , колко ми струва здравеопазването, колко ми струва неговото така наречено реформиране, интересуват ме обикновените бандити, тези които ми  дърпат портфейла в трамвая( ех не спирам да лъжа), тези които обират дома ми, тези които ме бият на улицата, тези които насилват и грабят обикновения гражданин, тези които ми дават или не ми дават смешна заплата, тези които (не) отговарят за почистването на моят град,  този министър, който рекетира българските производители и потребители, тези служби, които изземват ракията ми, тези които обезценяват българското тютюно производство, социалните придобибки ( къде са? ) . Ах, а  тях ги няма!

 

Кажете ми честно какво го интересува обикновения гражданин операция „ Октопод”?

Да, прави сте. Държавата върши нещо, МВР е страхотно, защото хваща бандити! Ами че това не е ли работата на държавата, и не е ли по принцип работа на МВР да хваща престъпници? Ами че това малко е като лекар да направи операция „ сърце” и да я пропангандира в медиите, имате ли представа колко на брой лекари правят сърдечни операции за ден? Обаче те не ни занимават с това седмици наред, а просто си вършат работата! Ето това искам и аз- всеки да си върши работата, но без показни акции. Че то така ако всеки например личен лекар започне да съобщава в новините какъв преглед е направил? Не знам! Докъде ще я докараме? Сега разбира се ще се появят хора, които ще кажат, че досега държавата не си е вършела работата и МВР не е арестувало бандити( тук май е време за справка- българските затвори за препълнени) и затова сега просто ясно се вижда как започваме да имаме силна държава и силна милиция, благодарение разбира се на бог Бойко и вожд Цецо. Е Да ама Не! Защо не направите справка за акциите срещу организираната престъпност през последните 4 години, за наркотици, фалшиви пари, контрабанда, финансови измами, ДДС, сводничество? Не я правете, няма да ви хареса, ще излезе, че турците и комунистите доста народ са прибрали на топло или поне дали на съд, а това на вас драги мои не ви харесва. Комунистите и турците могат само да крадат! Само това е във вашите умове и сърца! Нали така?

Прави сте. Прави сте затова, защото досега не е имало такава показност и такива медийни акции, а пък вие с нищо не сте длъжни да знаете, вас трябва да ви информират. Но недейте се заблуждава, държавата не започва с Б. Б. и с Ц. Ц. и не свършва с тях.  И запомнете ние всички ще сме добре, когато заплатите са високи, когато пенсиите са високи, когато имаме големи коледни надбавки, когато имаме болници, имаме производство( Булгартабак) , няма смешна приватизация ( Балкан, а сега и болниците), когато не ни ограбват и насилват по улиците, когато социалните придобивки се увеличават, когато имаме една солидна и социална държава, а не когато се правят медийни кампании и арестуват бдителни и лоялни граждани пък били те и  г- н  Петров

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Така си е :)
22.02.2010 08:26
Но тези които гледат Слави и турските сериали не ги "вдяват" тези работи :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: policy
Категория: Политика
Прочетен: 53899
Постинги: 6
Коментари: 24
Гласове: 15
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031